2016. március 9., szerda

Freedom

Sziasztok! Egy újabb résszel érkeztem. Remélem elnyeri a tetszéseteket. És bocsánat, hogy ennyi ideig nem voltam csak teljesen ihlet hiányban küszködtem. 
Xxx Luana


Amikor egy baba először lélegzik
Amikor az éjjel napfelkeltét lát
Amikor a bálna vadászik a tengerben
Amikor az ember felismer
Szabadság


Kábult voltam mikor felkeltem. A kezem és a lábam zsibbadt, ami arra engedett következtetni, hogy oda vagyok kötözve egy székhez, mivel ültem. Óvatosan nyitogattam a szemeimet.
- Felkelt.- füleltem le -azt hiszem- Perrie hangját.
- Végre.- suttogta Rora.
- Mi végre?- eszmélt fel Gwen. 
- Magához tért Poppy.- oktatta ki Danielle.
- Ja.- vihogott fel Gwen.
- Elkaptak minket, meg vagyunk kötözve és te nevetsz.- szólaltam fel gyenge hangomon.
- Öhm. Ja?- nézett rám Gwendolyn. Felkuncogtunk.
- Idióta.- röfögött Rora. Ekkor lépteket hallottunk közeledni az ajtó felé, így úgy tettünk mintha aludnánk.
- Meg mertem volna esküdni arra, hogy beszélgetést hallottam.- motyogta egy férfi hang, akit még soha az életemben nem hallottam, gondolom még új.
- Horan. Sötét vagy.- a névre Rora felkapta a fejét, így leleplezve minket.
- Mondtam, hogy fent vannak.- nevetett fel ezek szerint Horan.
- Kurva anyád Rora.- ekkor tűnt fel, hogy nem a "parti" ruhámba voltam, hanem egy rég nem látott összeállítást viseltem.
- Meg van a szerencse pulcsim.- üvöltöttem fel. A lányok és a két fiú (Horan és a fekete hajú) rám szegezte a tekintetét.
- Mindig mindent széthagysz.- förmedt rám okítóan Danielle.
- Én?- néztem rá.
- Te.
- Kussoljatok már. Nem zavar, hogy elraboltunk titeket?- kiabálta el magát a fekete hajú.
- Nem.- szólalt hanyagul Danielle
- Miért zavarna?- vihogott Gwen.
- Hozzá szoktunk.- nevetett Rora, miközben a tekintetét le sem vette Horanról.
- Nekem ilyenkor szokott öt percem lenni.- vontam meg a vállam.
- Téged meg ki a szar kérdezett?- flegmázott Pezza a fekete fiúval.
- Úúú Zayn beoltottak.- vihogott a szöszi, akinek ír akcentusa volt. Gondolom ír.
- Zayn bazdmeg annyit kértem, hogy nézzél rájuk nem azt, hogy itt pofázzatok, szét megy a fejem.- jött be Styles. Undorral vezettem végig rajta a tekintetemet, keresvén a hibákat a ruházatán, de pechemre a megjelenése tökéletes volt. Felháborított a tudat, hogy jobban fel tudja kötni a haját, mint Én.- Hiányoztam, Moon?- vigyorgott, mint egy segg. Várjunk csak. Hát Ő pont egy segg volt. Nem válaszoltam csak megforgattam a szemem.
- Ne nekem mond. Ők kezdtek el csevegni, mintha egy csajos napon lennének.- pufogott ezek szerint Zayn.
- És te honnan tudod azt, hogy zajlik egy csajos délután?- kérdezett rá Pezza. Volt egy olyan érzésem, hogy valahonnan ismerik egymást.
- De nagy oltáska.- a fekete ördög egy másodperc alatt termet Perrie előtt és megfogta a haját neki, majd hátra felé kezdte húzni a lobonca segítségével. Már a látványa is fáj.
- Malik még nem bántjuk őket. Előbb infók kellenek.- húzta ördögi vigyorra a száját.- Szóval ciculik. Gondolom hallottatok már a Fifth Harmonyról.-  a mosoly eltűnt az arcáról, mivel undor ült ki a tökéletes arcára.
- Nem.- hangzott az egyértelmű válasz.
- Ne hazudjatok.- kiáltotta el magát.
- De bazdmeg, ha nem hallottunk róluk, akkor mit vársz?- förmedtem rá.
- Tényleg nem tudjátok kik ők?- nézett a szemembe.
- Aham.
- Cabelloról csak hallottál már.- gondolom levágta, hogy Én vagyok az úgymond "vezető", de mint már említettem, mi mind egyenrangúak vagyunk, max én szoktam elvinni a balhét, mert tudok úgy vitázni, hogy -ha egyébként nem is nekem van- igazam legyen.
- Nem.
- De hallottál.- szólt közbe Danielle.- Tudod. Az a idegesítő ribanc akinek barna haja van.
- Popcorn szerint mindenki sarki és irritáló.- vihogott közbe Rora. A lányokkal egyetértően bólintottunk.
- Argh.- morgott Dani.- Tudod. Aki azt hitte az egyik doboz tárkonyra, hogy marihuána.
- Ja.- világosodtam meg- Hogy lehet a tárkonyra azt hinni, hogy fű?- nevettem el magam.
- Lehet egy kérdésem?- toppant be Liam Payne. Hogy honnan tudtam, hogy Ő az? Danielle lesápadt, majd khm... elájult. Néhány stressz helyzetben (amik "hirtelen" jönnek) el veszti az eszméletét.
- Kurva anyád Payne.- szólalt meg végre Pezza.
- Ki akarja a kis ribi húzni a gyufát.- forgatta meg a szemeit Zayn.
- Inkább apád farkát kellett volna kihúzni, mikor megfogantál.- pufogott Perrie.
- Ez volt ám a beszósz.- hümmögött elismerően Zayn.
- Lényegtelen. Szóval Liam mi lenne az az egy kérdésed?- fintorgott Styles.
- Titeket tényleg nem zavar az, hogy elkaptunk? Komolyan. Úgy viselkedtek mintha egy baráti találkán lennénk.- akadt ki a barna szemű.
- Ha kérdeznétek valami értelmeset, akkor tudnánk normálisan viselkedni is.- motyogtam idegesen.
- Nem zavar titeket, hogy az egyikőtök elájult?- kérdezte a szöszi.
- Meg vagyunk kötözve. Mi a szart tudnánk csinálni?- motyogta Rora.
- Hazza.- lépett be üvöltve egy barna hajú, kék szemű fiúka. Gondolom Lou.- Eltűnt az a szar bizsu nyaklánc.
- Az nem bizsu te idióta. Azt anyutól kaptam, aki az Ő anyujától.- idegeskedett Styles.- És mi az, hogy eltűnt?
- Jenner volt az.- szólalt fel Niall.
- Nem ő volt az.- korholta le Zayn a szöszi társát.
- Szerintem nem itt kéne megbeszélni a lányos dolgaitokat.- motyogott Pezza.
- Megint kezdi.- hitetlenkedett a fekete hajú.- Hazza hagyj, nyírjam már ki.- nézett boci szemmel az említettre.
- Zayn inkább menjél ki. Sőt ti is húzzatok ki!- utasította idegesen a bandáját Styles.
- De most Én meg sem szólaltam.- visított fel Lou és Niall egyszerre. Liam csendben Danit szuggerálta, végül megelégelte, hogy ott fekszik ájultan, eloldozta és ölbe kapva kivitte. Gondolom a szobájába.
- Kit érdekel? Menjél ki!
- Dühkezelési problémák?- kérdeztem. Rora, Perrie és Gwen feltűnően csendben voltak.
- Nem. Inkább valami ribanc elvette tőlem Londont problémáim vannak.- itt jelentőségteljesen rám nézett.
- Hát nem tudom, hogy ki volt az a debil,- vontam meg a vállamat.
- Én sem. De remélem levágta, hogy nem fogom hagyni.
- Szerintem már tudja.
- Miért beszélünk egyesszám harmadik személyben Poppyról?- tért vissza közénk Gwen.
- Azt a kurva,- Pezza már reflexből kapta volna a kezét a fejéhez, viszont a kötél nem engedte.
- Úristen.- nem is tudtam, hogy Rora hirtelen ilyen Istenes lett.
- Nem bírom.- vihogtam fel.
- Ugye Ő nincs benne a "bandádban"?- nézett rám kérdőn Styles.
- De benne van.- förmedtem rá.
- Nos bongyika. Eddig bírtam. Megtudtál dolgokat. Elengedhetnél már minket, mert már rohadtulelegem van ebből a fos helyből.- akadt ki Pezza.
- Ki mondta, hogy elengedlek titeket?- nevetett fel ördögien.
- Én.
- Ciculi. A te szavad itt körülbelül semmit sem ér.
- Akkor mit akarsz?- néztem rá.
- Ez egyszerű. Londont.
- De neked ott van Anglia, minek még London.- köszörültem meg a torkomat.
- Mert az Enyém volt.
- Főnök.- jött be egy fehér (?) hajú fickó.
- Mi van?- flegmázott.
- Izé... Se...Semmi. Csak megnéztük a biztonsági kamera felvételét és megbizonyosodtunk arról, hogy Jenner volt az.- hebegett össze-vissza a csávó. Nem kérdés, hogy be van fosva Stylestól.
- Persze csakis az a ribanc lehetett.- morgott az orra alatt Harry.
- De főnök!- nyávogta a férfi.- A kamera pontosan azt mutatja, hogy Ő volt az.- vergődött a csávesz.
- Hadd nézzem már meg azt a szart.- ezzel a lendülettel kiviharzott az ajtón, hangosan becsapva azt, egyedül hagyva minket.
- Azt a rohadt.- vihogtam fel örömömben.
- Megint rád jött az öt perc?- nézett rám Pezza.
 - Nem. Csak rájöttem, hogy a farzsebemben van kés.
- Miért van nálad kenő kés?- értetlenkedett Gwen.
- Gondolom nem kenő kés.- fortyogott Rora, míg én próbáltam elő halászni az említett tárgyat.
- Ez az.- visítottam fel, mikor megszereztem a tőrt, majd elkezdtem a kötelet elvágni. 
- Hajrá Poppy.- suttogta biztatóan Perrie.
- Igen.- vidultam fel, mikor sikerült végre elvágni a fogságban tartó eszközt, a lábamat már könnyebb volt kioldozni, végül a többieket is kiszabadítottam.
Az asztalról felkaptam a fegyvereimet és kisiettem a többiek után.
- El fognak kapni. El fognak kapni. El fognak kapni.- kántálta halkan Perrie.
- Kajás vagyok.- kezdett el hisztizni Rora.
- Kit érdekel?- suttogta Gwen.
- Ne baszakodjatok már- förmedtem rájuk halkan.- Inkább kövessetek.- mentem előre, vállal neki menve a falnak. Igen. Vagyok olyan szerencsétlen, hogy neki megyek a falnak.
- Valaki jön.- figyelmeztetett Gwendolyn.- Hova bújjunk el ember?- vinnyogott.
Körbe vezettem a tekintetem a folyosón.
- Baszki nem tudunk sehova se elbújni.- hisztizett Gwen.
- Ember, majd lekaratézzuk.- nevetett fel halkan Pezza. 
- Elszöktek.- üvöltötte Styles.
- Basszus. Futás.- löktem meg a lányokat, akik ennek hatására neki iramodtak. Hála annak, hogy formában tartjuk magunkat, körülbelül 2 perc alatt kint voltunk az egész kibaszott Styles rezidenciából. Habár csak egy kicsit voltam fogva tartva, megvolt az a tipikus szabadság érzetem. Ami rohadt jó érzés volt.

2 megjegyzés: